زیره ی کرمان

این سایت مانند زیره برای همه ی افراد مفید است.

زیره ی کرمان

این سایت مانند زیره برای همه ی افراد مفید است.

چرامیخواهند اربعین را از مابگیرند؟

جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۴ ق.ظ


بر کسی پوشیده نیست که رفتارهای ما، برخواسته از چیزی است که جامعه شناسان، آن را ملکه می­نامند. و این ملکه ناشی از درونی شدن هنجارها، عینیت­های بیرونی و.. است. لذا آنچه که رفتار کودکان ما را می­سازد، ناشی از  وقایع عالم بیرون است وشاید برای همین مطلب است که ما در قرآن موظف شده­ایم به گرامی­داشت شعائر الهی و  اربعین از بزرگترین شعائر الهی است که سازنده ایمان و محبت اهل­بیت در قلوب کودکان ماست. کودکی که حسینی بار بیاید، یک ایرانی خوب خواهد بود، یک مدافع وطن خواهد بود زیرا در مکتبی بزرگ شده  است که ظلم نمی­پذیرد وغیرت وحمیت دارد. ویکی از راه­های تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی، تربیت یک کودک حسینی با غیرت دینی و اراده ملی است.

بنابراین دشمن می­داند به کدام یک از اعتقادات ما حمله کند تا بتواند به اهداف بهتری دست یابد لذا هر روز یک رفاه­زده غافل، با نزدیک شدن به محرم ومراسمات دینی، از خواب بلند میشود ویاد فقرا و مساکین وزلزله زدگان می­افتد.

پس هوشیار باشید که اربعین، تربیت کننده است. مربی کودکان و جوانان است که حامی یکدیگر باشند، مدافع همدیگر باشند و نگذارند اشکی از چشم یتیمی بیاید و نه سرمایی استخوان کودکی را بلرزاند.

کودک اربعین­

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۷
بانوی کرمانی

اربعین

ملکه غیرت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی